Visibilitat recomanada

increasevisibility
Imatge extreta de https://news.library.ucsf.edu/

Com fer-se visible, com aconseguir que et trobin… Segur que us heu o us han fet aquesta pregunta alguna vegada, ja sigui a nivell personal, per una empresa, per una web, per una aplicació, etc.

Evidentment segons el cas la resposta pot ser molt diferent. No és el mateix com aconseguir que trobin una botiga física, que com  aconseguir que trobin una web.

No vinc a parlar de posicionament (paraules clau, buscadors) ni de quins rètols criden més l’atenció (llibre d’estils, significats dels colors). D’Això ni ha molts escrits, moltes opinions, idees i teories que generen un intens i apassionant debat, però no crec que encertes una formula màgica que de ben segur no existeix.

La lògica em porta a preguntar-me: Com es que vaig a dinar a tal restaurant? Perquè em vaig descarregar tal aplicació? Que hem va fer decidir comprar cert objecte i on el vaig comprar?

Potser sóc molt estrany però la majoria de les respostes són: recomanació. I és que estem molt preocupats per com arribar però no tan en que oferir. El que, el contingut, el servei, el producte… Serà això el que ens portarà més visibilitat a la llarga?

Soc del parer que no cal oblidar i que hem d’esforçar-nos en recordar que existim, només faltaria, però no hem de concentrar-ho tot aquí oblidant el més important.

Qui sap potser les recomanacions funcionen, o això diuen.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s